Możesz kupić sobie luksusową S-klasę z 4 miejscami. Albo luksusowego Pullmana 6-osobowego. Potem zostaje jeszcze luksusowa V-klasa, chociaż nie będzie tak bardzo luksusowa. Ale jest też Sprinter dla 6 osób – niezwykle luksusowy, zbudowany przez Carlex Design i Autokontener. Wszystko zrobione w Polsce.

carlex design sprinter vip

carlex design sprinter vip

carlex design sprinter vip

Sprintera (W906) po faceliftingu można wyposażyć conajwyżej w lakierowane zderzaki i listwy. To jak można zindywidualizować Sprintera pisaliśmy już wcześniej, na przykładzie firmy Hartmann.

carlex design sprinter vip

carlex design sprinter vip

carlex design sprinter vip

Ten nie dość, że ma wszystkie elementy polakierowane, co zdecydowanie odmładza już niemłodego na rynku Sprintera, to dodatkowo posiada nietypowy pakiet. Ospojlerowanie przypomina aktualne wersje AMG. Tego typu wloty możemy spotkać w A 45 AMG albo C 63 AMG. Teraz Sprinter nie jest w stanie ukryć tego, co ma w środku.

carlex design sprinter vip

carlex design sprinter vip

carlex design sprinter vip

A wnętrze w całości zmodyfikowane przez firmę Carlex Design jest przygotowane dla 6 osób. Panują tam kolory ciepłe: brąze, beże, przeplatające się z granatowymi wstawkami oraz ciemnobrązowym drewnem wykończonym w połysku.

carlex design sprinter vip

carlex design sprinter vip

Na wyposażeniu nie zabrakło dwóch dużych telewizorów, nagłośnienia wysokiej jakości oraz barku z wyposażeniem dla pasażerów. Przez środek całego auta biegnie tunel środkowy wykończony błyszczącym „blatem” z ciemnobrązowego drewna. Mieści się w nim m. in. tablet. Zainstalowane tam także rolety, które zapewnią całkowitą ciemność wewnątrz.

carlex design sprinter vip

carlex design sprinter vip

carlex design sprinter vip

Chociaż ten Sprinter VIP został stworzony głównie dla pasażerów podróżujących z tyłu to kierowca i pasażer z przodu nie powinni poczuć się gorzej. Ich kokpit został całkowicie obszyty brązowo-czekoladową skórą, a pomiędzy fotelami przeciągnięto z tylnej części konsolę centralną z drewnem. Chociaż ten Sprinter wygląda genialnie, to szkoda, że do bazy użyto pojazdu dość ubogo wyposażonego: skórzane fotele nie są podgrzewane, brak sterowania układu klimatyzacji dla tylnego rzędu, brak asystentów wspomagających kierowcę, a skrzynia mogłaby być automatyczna. Wtedy Maybach Sprinter Carlex Design to nie byłoby nic nad wyrost dla tego auta.

foto: Carlex Design, Autokontener