Na motoryzacyjnych targach w Los Angeles Mercedes-Benz zaprezentował swoje modele, które będą sprzedawane na rynku amerykańskim. Nowe CLA jest tam o tyle ważnym graczem, ponieważ ten model w 2013 roku był pierwszym kompaktowym Mercedesem przeznaczonym na rynek amerykański. Aż 2/3 klientów, którzy chcieli zakupić samochód z tego segmentu zdecydowało się na CLA. Młodsi, niż zazwyczaj, kierowcy obniżyli średnią wieku klientów Mercedesa aż o 10 lat. Zresztą podobnie stało się w Europie dzięki nowym modelom NGCC. Przed wami całkowicie nowe CLA.

CLA 2019: Nowy segment kompaktowe 4-drzwiowe Coupe

W Europie Audi ma A3 Sedan, BMW ma 1 w Coupe dla Europy i Sedana dla Chin. Mercedes ma 4-drzwiowe Coupe, Shooting Brake (CLA 2013) w Europie i Sedana na rynek chiński (A 2018). Producent z najbardziej rozbudowaną paletą samochodów przedstawił kolejny z ośmiu nowych modeli na nowej płycie MFA. Małe, kompaktowe 4-drzwiowe Coupe zapoczątkowało nowy segment do którego inni dopiero dorastają.

Zobacz Drive Nowej Klasy A

Nowe CLA 2019 ma inny, bardziej drapieżny wygląd. Zapożyczenia widać przede wszystkim w dużym CLSie, ale także w nowym AMG GT po faceliftingu. Wewnątrz już jest mniej różnic. Kokpit z inteligentym systemem MBUX jest w zasadzie taki sam jak w Nowej A-klasie 2018.

Na start CLA 2019 pojawi się na rynku z pakietem wyposażenia Orange Art Edition (zdjęcia).

nowe-cla-2019-los-angeles

nowe-cla-2019-los-angeles

nowe-cla-2019-los-angeles

nowe-cla-2019-los-angeles

nowe-cla-2019-los-angeles

nowe-cla-2019-los-angeles

nowe-cla-2019-los-angeles

nowe-cla-2019-los-angeles

nowe-cla-2019-los-angeles

nowe-cla-2019-los-angeles

nowe-cla-2019-los-angeles