Nie, to nie oferta sprzedaży. Chociaż może trochę. Kiedyś już szukałem dla znajomego nowych części blacharskich do „skrzydlaka”, ale nigdy do 300 SL. Mercedes-Benz Classic oferuje znowu w sprzedaży – i co ciekawe: są dostępne pod tym samym, fabrycznym numerem – nowe błotniki oraz fragmenty podłogi do 300 SL Gullwing.

Dostępne części w sprzedaży są wykonane z dokładnością fabryczną, z wykorzystaniem obecnych technologii na rynku producenckim. Najlepsze blachy zostały najpierw zeskanowane skanerem 3D, a następnie na ich podstawie wykonano matryce oraz technologię wyrobu. Dostawca tych części dla Mercedes-Benz Classic, mówi, że elementy będą wymagały tylko niewielkich dopasowań do nadwozia.

Na wszelki wypadek podam numery części z niemieckimi cenami:

  • Przedni lewy błotnik (A198 620 03 09 40), 11,900 euro
  • Przedni prawy błotnik (A198 620 04 09 40), 11,900 euro
  • Tylny lewy błotnik (A198 640 01 09 40), 14,875 euro
  • Tylny prawy błotnik  (A198 640 02 09 40), 14,875 euro
  • Pas tylny (A198 647 00 09 40), 2,975 euro
  • Podłoga, część tylna (A198 640 00 61 40), 8,925 euro

50.000 zł za jeden błotnik, zakładając, że tak niewielka będzie marża polskiego importera! Czego nie robi się dla klasyków!

300 SL Gullwing new body parts

300 SL Gullwing new body parts

300 SL Gullwing new body parts