Nowy Mercedes-Benz GLE 2019 (W167) posiada wiele innowacji. Aktywny system zawieszenia E-Active Body Control jest oparty na instalacji elektrycznej o napięciu 48 wolt. Systemy asystujące kierowcę są znowu o jeden krok dalej z Aktywnym Asystentem Stop-and-Go (poruszanie się w korkach). Wnętrze jest dużo bardziej obszerne za sprawą przedłużenia rozstawu osi o 80 mm, a trzeci rząd siedzeń jest po raz pierwszy opcjonalnym wyposażeniem. Wyświetlacze telematyki mają większe wyświetlacze, wyświetlacz head-up ma teraz większą rozdzielczość. MBUX potrafi rozpoznać ruchy rąk i ramion kierowcy i rozpoznać jego intencje.

Zobacz w pełni elektrycznego SUVa EQC 400

Na zewnątrz zmieniło się sporo, ale to nie tylko wygląd – Nowy Mercedes-Benz GLE 2019 (W167) podniósł poprzeczkę aerodynamiki w swoim segmencie. GLE dostanie nowe, rzędowe silniki z EQ Power. Nowy układ 4Matic potrafi rozdzielić siłę napędu między 0-100% pomiędzy osiami. Ceny nowego modelu pojawią się późną jesienią tego roku.

Nowy Mercedes-Benz GLE 2018 (W167)

Nowy Mercedes-Benz GLE 2018 (W167)

Nowy Mercedes-Benz GLE 2018 (W167)

Nowy Mercedes-Benz GLE 2018 (W167)

Nowy Mercedes-Benz GLE 2018 (W167)

Nowy Mercedes-Benz GLE 2018 (W167)

Nowy Mercedes-Benz GLE 2018 (W167)

Nowy Mercedes-Benz GLE 2018 (W167)

Nowy Mercedes-Benz GLE 2018 (W167)

Nowy Mercedes-Benz GLE 2018 (W167)

Nowy Mercedes-Benz GLE 2018 (W167)

Nowy Mercedes-Benz GLE 2018 (W167)