Wszystkie opublikowane wcześniej przez nas informacje sprawdzają się, a nowa, najdroższa odmiana klasy G będzie wyprodukowana tylko w 99 sztukach.

 

 

630 koni mechanicznych i 1000 niutonometrów: oznaczania V12 biturbo na obu przednich błotnikach wskazują klasę „tylko dla Maybacha”. A konfiguracja zawieszenia z wysokim prześwitem wynoszącym 45cm i wnętrzem wykonanym przez designo pozwolą na komfortowe poruszanie się po drogach twardych i równych, a także tych bocznych, nieutwardzonych.

Dziś rano Mercedes udostępnił informację dotyczącą prezentacji na genewskich targach Geneva International Motor Show nowego G650 Laudalet. Jest to trzeci pojazd Mercedes-Maybach po S-klasie i S650 Cabrio wyprodukowany przez tą markę.

Mercedes-Maybach G650 Landaulet łączy wszystkie luksusowe technologie ze sobą: portalowe zawieszenie, 6-litrowy silnik V12, elektryczny miękki dach składany w tylnej części nadwozia i opcjonalną elektrycznie opuszczaną szybę dzieloną pasażerską część przednią od części tylnej, która może być ściemniana elektrycznie.

Jak w przypadku każdego Mercedes-Maybach, najlepsze warunki spędzania czasu w podróży są zapewnione dla pasażerów drugiego rzędu: są dwa niezależne fotele, w pełni regulowane elektrycznie z funkcją masażu, z funkcją Aircraft (znaną z innych modeli roadsterów i kabrioletów, np. SL500). Pomiędzy fotelami umieszczono rozkładane stoliki dla obu pasażerów, a oparciach foteli przednich dwa monitory systemu Comand. Rodzaj wykończenia wnętrz oraz dostępne lakiery możecie zobaczyć tutaj.

Pojazdy będą produkowany w Austrii w zakładach Magna Steyr. Produkcja ruszy na jesień.